بگذار بمیــــــــــــــرمــ ........

ミ★ミƉὋƝὛᾋὛἝ ҬᾋƝἬᾋἿἿミ★ミ

تنــــــــــــــــهایی همین است.... تکرار نامنظم من بی تــــــــو....

بگذار بمیــــــــــــــرمــ ........

 

بگذار بمیرمــــــ که دگر همسفریــــــــــــــــ نیستــــــــ

در سینه من فرصت عشق دگری نیستـــــــــــــــــ

بعد از تو دلمـــــــــــــــــ عرصه تکــــــــــــــــرار بلا بود

 آری دگر از عشقـــــــــــــــ در اینجا خبری نیستــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت7:39---26 آبان 1391
من امروز...
دستهایم را بالا بردم و از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم
نمیدانم چه میخواهی....
ولی امشب...
برای تو
برای رفع غمهایت
برای قلب زیبایت
برای آرزوهایت
به درگاهش دعا کردم
و میدانم
خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم
دعاهایمان اثر دارد.....!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ساعت 16:29 توسط .♥.مجنون.♥. |